Sessió de l’espai de cures entre dones

Carregant Esdeveniments
Aquesta activitat ja ha passat.

La Fundació Privada Viarany junt amb InteRed i el suport de la Fundació la Caixa, posen en marxa l’Espai de cures entre dones emmarcat en el projecte de Teixint vincles entre cultures que les dues organitzacions estan realitzant.

L’espai de cures entre dones pretén ser un espai d’acollida, escolta i cures per a dones migrades en el que poder compartir i construir conjuntament en un context de confiança i seguretat.

En aquest espai situat físicament al Centre Convivim de la Fundació Viarany, es duran a terme de forma presencial una sèrie d‘activitats gratuïtes en les que generar eines, experiències i xarxa per a l’empoderament femení, la integració comunitària, l’arrelament social i el creixement i la cura personals.
Entre les activitats que es duran a terme al taller, es realitzaran sessions de teatre de l’oprimit, dinàmiques d’autoconeixement biodansa, manualitats, etc.
Les activitats es realitzaran els divendres de les 18:30h a les 20:30h:
  • el 21 de maig
  • el 28 de maig