L’activitat de mentoratge de persones autòctones a dones migrades, que s’emmarca en el projecte “Teixint vincles entre cultures” del Centre Convivim, el Centre Passatge, de la Fundació Viarany i la ONGD InteRed, ha començat aquest mes de juliol amb set parelles.

L’activitat pretén fer un acompanyament de les dones immigrants de Barcelona en el seu procés d’arrelament social, laboral i nacional. El projecte busca enriquir tant a la persona nacional/itzada com a la nouvinguda, mitjançant la practica de les llengües cooficials del país, informant dels recursos del barri per a persones migrades, i generant un espai de confiança que permet també parlar sobre les qüestions que desconeix la dona migrada així com els prejudicis i desconeixements de la dona autòctona envers les persones immigrants.

En aquesta edició, també es realitza un procés de mentoratge d’un home a un jove menor sense referents familiars del projecte A Temps de la Fundació Privada Viarany.

A la trobada del passat 25 de juny es van conèixer les primeres parelles i se’n van poder formar 7. La trobada va ser un espai d’acollida i escolta que va permetre començar a crear vincles i en el que les dones participants es van sentir molt acollides.