Aquest 30 d’abril es va dur a terme una reunió de la Coordinadora per la Llengua, la xarxa d’entitats que es dediquen a l’acollida sociolingüística que agrupa més de 70 entitats i institucions de Barcelona, entre elles el Centre Convivim de la Fundació Privada Viarany.

En aquesta reunió es van exposar els resultats d’un qüestionari que hem respost algunes de les associacions que formem part de la Coordinadora per la Llengua de Barcelona. Aquest qüestionari preguntava si hi teníem places disponibles, llista d’espera o teníem el curs ple de persones usuàries

És per això també, que des del Centre Convivim som impulsors del Punt de Partida, un mètode per unificar el model de derivacions de persones que atenem a d’altres entitats similars.