Durant les darreres setmanes, les coordinadores dels diferents projectes socioeducatius de la Fundació s’han anat reunint amb els seus equips de voluntaris/es per avaluar i realitzar el tancament del curs 21-22.

Aquestes jornades de tancament van culminar amb la celebració de la festa de final de curs que es va celebrar el passat 29 de juny e els/les voluntaris/es dels diferents projectes de la Fundació (Centre Obert Eixample, Tu Pots, A Temps i Convivim).

Es va reunir a tot l’equip de persones voluntàries junt amb les coordinadores i treballadores dels diferents projectes per celebrar i agrair un any més la col·laboració i dedicació de les persones voluntàries. La celebració va constar amb una sessió de formació impartida per d’InteRed en la que es va presentar i treballar sobre Ecofeminismes i es va acabar la trobada amb un berenar.

A la celebració hi van participar també membres del Patronat de la Fundació, així com la Directora Executiva i membres d’altres projectes de l’entitat com ara del projecte SOAF Eixample i del Centre Passatge.