L’Associació Cívica La Nau – Banc de productes no alimentaris ha tornat, un any més, a ajudar-nos per tal que el Nadal sigui una festa per a tothom.

Les persones usuàries dels nostres projectes arrosseguen sovint dificultats econòmiques per aconseguir recursos que les permetin gaudir d’unes festes nadalenques reeixides, i aquesta dificultat les situa en una situació de desigualtat que volem mitigar, en la mesura del possible, amb un petit lot de regals. Ni cal dir el somriure que se’ls ve a la cara en veure que també elles tenen els seus obsequis, i aquest és el veritable regal!

Gràcies, La Nau, per ajudar-nos a fer que el Nadal sigui veritablement inclusiu.

Sobre La Nau: L’Associació Cívica La Nau va néixer el 1998 per les inquietuds socials d’un grup de persones motivades per tal de posar en marxa iniciatives que ajudessin col·lectius en risc d’exclusió social. És un banc de productes no alimentaris que recull els excedents de producció d’empreses, prioritàriament dels camps de la higiene personal, neteja i parament de la llar, roba i sabates. Posteriorment ho reparteix entre organitzacions socials que treballen amb persones vulnerables o en risc d’exclusió social. L’any 2006 va ser declarada entitat d’utilitat pública.