*Nom: *Cognoms:
*DNI/NIF/NIE: *Telèfon:
*Correu electrònic: Disponibilitat:
Quin tipus de voluntariat t'agradaria fer?

TESTIMONIS

Fa dos anys que sóc voluntària amb la Fundació Privada Viarany i, durant aquest temps m'he sentit en una petita gran família. Vaig començar pensant en que donaria molt, que podria ajudar a molta gent però, després d'aquests dos anys, veig que he ajudat però el que se m'ha tornat és multiplicat per mil.
Beatriz C.
Ser voluntari al Centre Obert, és fer de persona, de company d'uns infants i joves que seran el futur. Procuro ser accessible, que em vegin, que em sentin present. Sempre he pensat, quan feia de mestre de primària, que els nois no solament aprenen pel que els puguis ensenyar, sinó pels missatges emocionals, per la proximitat, per ser.hi.
Lluís Enric S.
Poder fer un voluntariat és, ja de per si, un regal. Aquí, al Centre Obert, pots donar un cop de mà important, sigui quina sigui la teva experiència. A canvi rebem la satisfacció d’aprendre ensenyant, i de comprovar que el nostre acompanyament serveix perquè els estudiants puguin sortir-se’n a l’escola i sentin escoltades les seves inquietuds. És una experiència que cal provar!
Lourdes C.